Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2011

Πέτρος Γαιτάνος - Κρυφή σελίδα


Πολυσυλλεκτικό Αλμπουμ
Παραγωγή : Universal 2001
Διέυθυνση Παραγωγής : Μανώλης Φάμελλος
Ενορχήστρωση : Μανώλης Φαμέλλος, Κώστας Γιαννίρης, Στάθης Δρογώσης


 Όνειρο  
   
Στίχοι : Γρηγόρης Κλιούμης
Μουσική : Γρηγόρης Κλιούμης
Πρώτη εκτέλεση : Πέτρος Γαϊτάνος

Όνειρο να δεις
πως μου κρατάς το χέρι
και να ονειρευτώ
πως στο κρατώ κι εγώ.
Όνειρο η ζωή, όνειρο η αγάπη.
Όνειρο η αλήθεια κι όνειρο το φως

Είναι οι μικρές
μικρές μου αυταπάτες
που με ζωντανεύουν
και που με οδηγούν.
Όνειρα τρελά
που παίζουν με τους χάρτες
κι έρημα καράβια που μελαγχολούν.

Στέκομαι στο φως
κι απλώνω τα φτερά μου
δίνω μια κι ορμάω
κι αρχίζω να πετώ.
Όνειρο η ζωή, όνειρο η αγάπη.
Όνειρο η αλήθεια κι όνειρο το φως.

  
Πάρε με μαζί σου

Στίχοι : Γιώργος Χαρατζόγλου
Μουσική : Γιώργος Χαρατζόγλου
Πρώτη εκτέλεση : Πέτρος Γαϊτάνος

Σε μια κρυφή σελίδα κοίταξα,
μα δε σε είδα.
Μόνο ένα γράμμα σου
μου θύμησε το κλάμα σου
κι έσταξε αίμα στο χαρτί.

Κάτι που ενώνει
αυτούς που μένουν μόνοι
μέσα απ'τα ερείπια
του νου μου με γλιτώνει
κι η νύχτα φέρνει το πρωί.

Πίσω από άναρθρες κραυγές
ακούω τη φωνή σου
Ίσως δεν είμαι αυτό που θες...
μα πάρε με μαζί σου
στο φως του Παραδείσου...



Νύχτα

Στίχοι : Βασίλης Βασιλόπουλος
Μουσική : Μανώλης Φάμελλος
Πρώτη εκτέλεση : Πέτρος Γαϊτάνος

Μες του κόσμου τα φεγγάρια
μια σιωπή με κυνηγάει
Μες τους δρόμους πάλι τρέχω
να'βρω το χαμένο μου εαυτό.

Ό,τι έχω και δεν έχω
σκόρπισε και δε γυρνάει.
Μια ζωή που δεν αντέχω
σέρνει τη σπασμένη μου καρδιά.

-R-
Νύχτα, δως μου φως
να διώξω το σκοτάδι
χίλια όνειρα για ένα βράδυ
μόνο για ένα βράδυ σου ζητώ.
Νύχτα δως μου πίσω
το γλυκό φεγγάρι
μια άγρια πνοή με έχει πάρει
με χώρισε απ' ό,τι αγαπώ...

Μπρος απ' το παράθυρό μου
το άδειο τίποτα περνάει
πνίγει όλα τα όνειρά μου
μες το τρομαγμένο μου μυαλό.

Μια φωνή μου ψιθυρίζει
της αγάπης μυστικά.
Το τραγούδι μου αρχίζει
και δεν τελειώνει πουθενά.


Σ' αγαπώ 

Στίχοι : Νίκος Ζιώγαλας
Μουσική : Νίκος Ζιώγαλας
Πρώτη εκτέλεση : Πέτρος Γαϊτάνος

Σ' αγαπώ, μαζί σου ταξιδεύω
φαντάζει ο κόσμος πιο όμορφος γι' αυτό
Σ' αγαπώ, την αίσθησή σου κλέβω
μαγεύομαι ξανά με καθετί απλό.
Σ' αγαπώ, δε θέλω να σ' αλλάξω.
Είσαι ελεύθερη και είμαι πάντα εδώ.

Σ' αγαπώ, και παίζω τη ζωή μου,
αν θα μου φύγεις να ξέρεις θα χαθώ
Σ' αγαπώ κι είναι το μονοπάτι
τραχύ κι απότομο, το χέρι σου κρατώ.
Σ' αγαπώ, κρύψε το μαχαίρι
κι εγώ για σένα θα κάνω ό,τι μπορώ...


 Φτάνει κι ένα ψέμα  

Στίχοι : Στάθης Δρογώσης
Μουσική : Στάθης Δρογώσης
Πρώτη εκτέλεση : Πέτρος Γαϊτάνος

Γέμισε με νότες τούτη η νυχτιά
κι ο ουρανός φορά αστέρια ακριβά.
Κάποιοι ταξιδεύουν,
κάποιοι ζούνε στα κρυφά
κι εδώ μια φωτιά ανάβει για καλά.

-R-
Φτάνει κι ένα ψέμα να με πάει ψηλά
κι όμως είν' αλήθεια, θα σε δω ξανά.
Μικρή μουσική άνθισε στη γη
ένιωσα παιδί σε πόλη μακρινή.

Πίσω από τις λέξεις
πάλι ειν' η ζωή
έφευγα πρωί, στους ώμους μου βροχή.
Κόκκινα απογεύματα
μαζί σου στη φωτιά,
γέμισε με νότες τούτη η νυχτιά.


Αγρια άνοιξη

Στίχοι : Δημήτρης Τζιμέας
Μουσική : Στάθης Δρογώσης
Πρώτη εκτέλεση : Πέτρος Γαϊτάνος

Άγρια άνοιξη μύρισε ξανά
απ' τα πέλαγα και τα πράσινα βουνά.
άγρια άνοιξη έρχεται ξανά
απ' των ποταμών τα ορμητικά νερά.
Τρέχεις μπροστά, λύνεις τα μαλλιά σου,
μάτια κλειστά, μετράω τα βήματά σου.

Χρώματα στα σώματα
και στις φλέβες μια φωτιά
Χρώμα και στα πρόσωπα
στα χείλη μου ανεβαίνει
μια λέξη, μόνο μια.

Άγρια άνοιξη μύρισε ξανά
απ' τα μάτια που κοιτάνε ίσια μακρινά.
άγρια άνοιξη έρχεται ξανά
απ' το βλέμμα των ανθρώπων μες στη γειτονιά.

Με τρένα, πλοία και με φορτηγά
Σύνορα κλειστά, άγρια μεσάνυχτα.

Χρώματα στα σώματα
και στις φλέβες μου φωτιά
Χρώμα και στα πρόσωπα
στα χείλη μου ανεβαίνει
μια λέξη, μόνο μια.
άγρια άνοιξη μύρισε ξανά. 


Ο τόπος μου

Στίχοι : Χρήστος Οικονόμου
Μουσική : Μανώλης Φάμελλος
Πρώτη εκτέλεση : Πέτρος Γαϊτάνος

Στων ανέμων το σταυροδρόμι
και στου δάσους τη σκιά,
εγεννήθηκα χειμώνα,
κάποιο βράδυ του Φλεβάρη
Σ' ένα τόπο που 'χει μάθει
απ' τη γη να ζει, και ξέρει
πως φυτρώνει το σιτάρι
πως τρυγάνε το αμπέλι.
Κει που φώλιασε ο χρόνος
κει που ρίζωσε ο πόνος.

Μες στων λουλουδιών τους κήπους
και στων άστρων τη σιωπή
με των δέντρων το τραγούδι
έζησα μικρό παιδί
σ' ένα τόπο που δεν ξέρει
τους εμπόρους, τους μεσίτες
πως πουλάν τη γη, το μέλι,
πως χωρίζουνε τις πίκρες.
Κει που στήνει γλέντι ο ήλιος
κει που πλέει το φεγγάρι...


Αόρατη κλωστή

Στίχοι : Στάθης Δρογώσης
Μουσική : Μανώλης Φάμελλος
Πρώτη εκτέλεση : Πέτρος Γαϊτάνος


Γιατί τα χέρια μου τραβώ
απ' ότι θέλω ν' αγαπώ;
Πως έφυγα; Πως βρέθηκα;

-R-
Μακριά από τη ζωή
μακριά, βήματα βαριά, μάτια σκοτεινά.
Μακριά από τη ζωή
μακριά.
Κάθε πρωινό, κύκλος στο νερό

Μοιάζει μ' αόρατη κλωστή
χωρίς να θέλω μ' οδηγεί
στο δρόμο αυτό, τοπίο γυμνό.

Ώσπου ξυπνάς σε μια ερημιά
γύρω κοιτάς μα δε θυμάσαι πια
Ποιος σ' έσπρωξε...τι σ' έδιωξε...


Δεν είσαι φωτιά

Στίχοι : Χρήστος Οικονόμου
Μουσική : Μανώλης Φάμελλος
Πρώτη εκτέλεση : Πέτρος Γαϊτάνος


Δεν είσαι φωτιά για να σε σβήσω
δεν είσαι δάκρυ για να σε σκουπίσω
Τούτη την ʼνοιξη πως ν' αντέξω
χωρίς το γέλιο σου πως να χορέψω?
Τούτη την ʼνοιξη πως να ζήσω
χωρίς τον ήλιο σου πως ν'ανθίσω?
Δεν είσαι λυγμός για να ξεσπάσω
δεν είσαι πίκρα ν'αναστενάξω..

Δεν είσαι τραγούδι να σε τραγουδήσω
δεν είσαι η ανάσα μου να σε κρατήσω.
Χωρίς τα μάτια σου πως να κοιτάξω
χωρίς το κλάμα σου, αχ, πως να κλάψω?
Χωρίς τα χείλη σου πως να μιλήσω
χωρίς το σώμα σου πως ν'αγαπήσω?
Δεν είσαι ουρανός να σ'αγκαλιάσω
δεν είσαι αστέρι να σε φυλάξω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου