Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Απορίες ζωής ...


Tα χρόνια περνάνε ... Μεγαλώνουμε ...

Έχουμε μάθει πολλά και έχουμε συνειδητοποιήσει ακόμα περισσότερα.

Είναι συνετό πια να βλέπουμε και να ακούμε λίγα, να παρατηρούμε αρκετά και να καταλαβαίνουμε πολλά.

Τι γίνεται όμως όταν "τα σημάδια" δεν φαίνονται ξεκάθαρα;

Μεγαλώνουμε όλοι και πολλοί από εμάς πονηρεύονται ολοένα και περισσότερο.

Πολλά ψέμματα, μεγάλη υποκρισία και απίστευτη ιδιοτέλεια ανάμεσα στους ανθρώπους πια.

Τις περισσότερες φορές χωρίς ιδιαίτερο λόγο, λογικό έστω και με πολύ άσχημο τρόπο συμπεριφοράς.

Τα πάντα θεμιτά και επιτρεπτά πάνω στον "βωμό" της ατομικότητας.

Αρκετοί άνθρωποι κρύβονται και παρουσιάζουν ψεύτικη εικόνα του εαυτού τους προς τα έξω για οποιαδήποτε ιδιοτέλεια.

Πολλές φορές δε, το κάνουν να φαίνεται σαν "μυστήριο" για να προσελκύουν άλλους και να μην τους καταλαβαίνει κανείς.

Και αρκετές φορές είναι υπερβολικά πιστικοί.

Είναι λίγοι οι άνθρωποι που είναι ότι δείχνουν, "ανοιχτό βιβλίο" όπως λέμε.

Ακόμα λιγότεροι αυτοί που έχουν αρχές, αξίες, ηθική και δεν θα έκαναν οτιδήποτε εις βάρος άλλων, ειδικά συνειδητοποιημένα.

Αυτοί οι άνθρωποι τι κάνουν σε αυτή την "άγρια ζούγκλα" που ζούμε;

Πως διασφαλίζουν τον ψυχισμό και τις ευαισθησίες τους;

Πως θα αντιληφθούν έγκαιρα ότι ο άλλος είναι ειλικρινής και δεν τους "χρησιμοποιεί" για οποιοδήποτε λόγο;

Πως μπορούν να διατηρήσουν την υπέροχη φύση τους και τις αξίες τους χωρίς να πληγωθούν μετά;

Πως μπορούν να εμποδίσουν την λογική τους να τους "επιβάλλει" να αλλοτριωθούν για την ασφάλειά τους;

Να διατηρήσουν το "είναι" τους χωρίς να γίνουν "λεία πολλών αρπακτικών" που δεν χάνουν ευκαιρία ενάντια στο προσωπικό τους όφελος.

Σοβαρά ερωτήματα ετών που είναι πολύ δύσκολο να απαντηθούν γιατί αφορούν τον άνθρωπο που έχει άπειρες "πτυχές" προς εξερεύνηση και λύση.

3 σχόλια:

  1. Δύσκολα βάζεις φιλενάδα τέτοιες ώρες...
    Αληθινοί άνθρωποι;
    Ειλικρινείς;
    Αν κρίνω απ' τον εαυτό μου...θεωρούν την ντομπροσύνη μου λάθος!
    Και μένα εξωγήινο...
    Δεν ανήκω στους πολλούς βλέπεις...
    Αυτό είναι ίσως ένας βασικός λόγος που είμαι μόνη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ καλή μου Σοφία ...
    Κι εγώ μαζί σου είμαι στην ίδια ομάδα.
    Εξωγήινη κι εγώ =))
    Χίλιες φορές εξωγήινη και στους λίγους, παρά στους πολλούς και ... διαφορετική.
    Δεν είσαι μόνη ... μαζί είμαστε και σίγουρα υπάρχουν και άλλοι!! ;-)
    Ήδη νομίζω έχω βρει μερικούς και πληθαίνουμε οι λίγοι ...
    Υπομονή, κουράγιο και ψυχραιμία γλυκιά μου!!!
    Μην αλλάξεις για κανέναν!!!
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχα θα κάνουμε το club των εξωγήινων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή