Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Kράτα καρδιά μου κράτα!!! (μια χειμωνιάτικη μέρα ...)







Σιωπή ...  Απομάκρυνση ...
 

Έχει ανακατευτεί χωρίς την έγκρισή μου στη ζωή μου.

Μου δημιουργεί πρόβλημα. Δεν ξέρω να το λύσω.
 

Του ζητάω βοήθεια χωρίς να ρωτήσω την αιτία αν και έχω κάθε δικαίωμα.

Εξοργίζεται ... Φωνάζει ...
 

Δεν τον αναγνωρίζω ...

Είναι άγνωστος στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής.
 

Γιατί το κάνει αυτό; Γιατί αντιδρά έτσι;

Που πήγε η συζήτηση και η ψυχραιμία; Πως θα βγάλω άκρη;
 

Η καρδιά μου παγώνει ...

Κράτα καρδιά μου κράτα!!!

Ένας κρύος αέρας με διακατέχει.
 

Ένας πόνος διαπεραστικός και νοιώθω την καρδιά μου σαν να γίνεται χίλια κομμάτια.
 
Κράτα καρδιά μου κράτα!!!


Μη διαλυθείς!!!

Προσπαθείς να καταλάβεις.
 

Προσπαθείς να θυμηθείς τι έκανες λάθος ...
 

Αν δεν κατάλαβες σωστά ...
Κάνω γρήγορο "rewind" να δω αν είπα κάτι άσχημο.
 

Τίποτα ... δεν βρίσκω τίποτα ... 
Τόση φιλία ... τόση αγάπη ... που πήγε; Ή ... δεν υπήρχε ποτέ;

Πόνος ... Μεγάλος πόνος ...

Ούτε δάκρυα δεν βγαίνουν ... Έκπληξη και πόνος μόνο.

Κράτα καρδιά μου κράτα!!!

Προσπάθησε να μη θυμάσαι τίποτα άλλο.
 

Ούτε πόσες άλλες φορές έδειξες μεγαλοψυχία και συγχώρεσες αντίστοιχη ή και χειρότερη προσβολή και προδοσία.
 
Ξέχασε!!!                                                                         

Κράτα καρδιά μου κράτα!!!
 



Μην "αδειάσεις" πάλι!!!
 

Πόσο καιρό σου πήρε να "ενώσεις τα κομμάτια σου" ... 

"Διαφύλαξε τις αξίες σου."

"Σώσε την ψυχή και το σώμα σου."
 

"Ξεδιάλυνε το νου σου."

Αξίζεις πολλά!!! Υπομονή και ψυχραιμία.


Κράτα καρδιά μου κράτα!!!
 

Να τα θυμάσαι όλα και να μην πονάς. Να μη στεναχωριέσαι.

Να είσαι δυνατή. Να παρατηρείς. Να βλέπεις "καθαρά".

Να είσαι ο εαυτός σου αλλά να σε προφυλλάσεις!!!

Κράτα καρδιά μου κράτα!!!


Μην αφήνεσαι καρδούλα μου σε κανενός τα χέρια και τη διάθεση ...

Κράτα καρδιά μου κράτα!!!

Γίνε σκληρή!!!
 

Προστάτεψε την φύση και το συναίσθημά σου για εκεί που αξίζει.

Μην αναλώνεσαι άδικα γλυκιά μου.

Κράτα καρδιά μου κράτα!!!

Φιλία ...
Μικρή λέξη ...
Μεγάλη έννοια ...
Τεράστια αξία ...

Δύσκολο "άθλημα" για πολλούς ...

Ίσως να μην είναι προδοσία ... Ίσως να είναι άγνοια ... ή αδιαφορία ...
Ίσως και να μην υπήρχε ποτέ φιλία ...

Κράτα καρδιά μου κράτα!!!

Σκλήρυνε!!! Μην είσαι ευάλωτη!!!
Προστάτεψε την πολύτιμη ύπαρξή σου!!!


Κράτα καρδιά μου κράτα!!!


Κράτα καρδιά μου κράτα!!!

1 σχόλιο: