Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Παραμονή πανσέληνου Ιουλίου (14.07.11)

Φθάνω επιτέλους κατά τις 1:00μμ στη Βάρκιζα αναψοκοκκινισμένη από όλη τη ζέστη της ημέρας.

Τα μάγουλά μου καίνε κι έχω μεγάλη υπερένταση.

Ήρθε η ώρα της χαλάρωσης και της απόλαυσης.

Στρώνω την κόκκινη πετσέτα μου με τα κίτρινα λουλουδάκια στα άσπρα βότσαλα της ερημικής παραλίας, μια ανάσα μόνο από την άκρη της θάλασσας.

Στην παραλία εγώ και πολύ μακρυά μου ένα νεανικό ζευγαράκι.

Εισπνοές - εκπνοές οξυγόνου και ιωδίου, από το καθαρό απαλό αεράκι που έρχεται από τη θάλασσα.

Ηρεμώ, χαλαρώνω. Απολαμβάνω το υπέροχο τοπίο.

Το φεγγάρι σχεδόν ολόκληρο, μια μέρα πριν την πανσέληνο, βρίσκεται στο κέντρο της θάλασσας φωτίζοντας γλυκά και λαμπερά τα ήρεμα και καθαρά νερά της.

Ακούγονται αχνά οι ήχοι των απολήξεων των μικρών κυμάτων της θάλασσας στην άκρη της αμμουδιάς.

Το νερό λάδι, σαν ένα γυάλινο καθρέφτη που αναδεικνύει την ιδιαίτερη ομορφιά της φύσης.

Εικόνα μοναδικά μαγευτική.

Γλύκα που σε τραβάει να την "πλησιάσεις", να την "αγγίξεις".

Αποφασίζω να βουτήξω στην θάλασσα.

Στην αρχή το νερό μου φαίνεται δροσερό, αλλά είναι από τη ζέστη του σώματός μου.

Κολυμπώ στα νερά του σεληνόφωτος και η αίσθηση είναι τέλεια. Είναι σαν όνειρο.

Και το νερό είναι ζεστό. Το νοιώθω σε όλους μου τους πόρους.

Νοιώθω το οξυγόνο να με πλημμυρίζει.

Μια όμορφη ηρεμία και γαλήνη με διακατέχει.

Δεν έχω ποτέ ξανανοιώσει έτσι στη ζωή μου.

Έχει περάσει η ώρα και πρέπει να γυρίσω σπίτι αλλά με τίποτα δεν θέλω να χάσω αυτή τη μαγεία.

Η αλήθεια είναι ότι εκείνη τη στιγμή σκεφτόμουν πόσο μοναδικό θα ήταν να το απολαμβάνει κανείς με τον σύντροφό του...


Αποφασίζω να βγω από τη θάλασσα, να στεγνώσω στην πετσέτα μου,

αγναντεύοντας λίγο ακόμα την ομορφιά της φύσης.

Τυχαία πέφτει το μάτι μου στο ζευγαράκι μακρυά...

Δεν διακρίνεις δύο σκιές αλλά μία.

Ενωμένοι στη μαγεία της φύσης και την γλύκα του έρωτά τους.

Τι ρομαντικό!!!

 Δεν κρύβω ότι προς στιγμή ζήλεψα λίγο...

Πρέπει να ήταν η απόλυτη ολοκλήρωση.

Να μοιράζεσαι με τον αγαπημένο σου σύντροφο μια εικόνα τόσο υπέροχη, μια αίσθηση έντονη και τα συναισθήματα να ξεχειλίζουν...

Και ο πόθος των ερωτευμένων να φουντώνει.

Έφυγα "γεμάτη" από αυτή μου τη βόλτα με μια γλυκιά έντονη αίσθηση που κράτησε δύο μέρες σε μεγάλη ένταση.

Μοναδική εμπειρία.

Ίσως ήμουν και στην κατάλληλη διάθεση και βοήθησε κι αυτό να "εισπράξω" όλη αυτή την ομορφιά της φύσης τη νύχτα αυτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου