Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Kαλοκαιρινή απόδραση!!!


Αν και το καλοκαιράκι έχει μπει εδώ και καιρό, εγώ σήμερα λέω να ξεκινήσω την καλοκαιρινή μου απόδραση από την Αθήνα.

Θα ταξιδέψω για Σαντορίνη, που ναι μεν πάω εκεί καμιά εικοσαριά χρόνια, αλλά πάντα παραμένει ένας μαγευτικός και ελκυστικός προορισμός.

Το νησί αυτό δημιουργεί και φουντώνει πάθη.

Τη Σαντορίνη ή την αγαπάς ή την μισείς.

Δεν έχει μέση κατάσταση και το έχω ελέγξει πάρα πολλές φορές από πολύ κόσμο.

Έχει ιδιαίτερη ομορφιά και περίεργη ενέργεια.

Εγώ ανήκω στην πρώτη κατηγορία, την αγαπώ ...

Αλλά δεν θα μείνω αρκετά, το πολύ καμιά εβδομάδα για να "κηνυγήσω" το θέμα της δουλειάς στην Αθήνα, όντας άνεργη ενάμιση χρόνο.

Εν τέλει κακώς δεν είχα πάει νωρίτερα στο νησί γιατί θα είχα αλλάξει παραστάσεις και θα είχα ευχαριστηθεί τη θάλασσα και την καθαρή του ατμόσφαιρα.

Πάλι καλά φυσικά ... Μην είμαστε και αχάριστοι ...

Στη Σαντορίνη δεν έχω υπολογιστή γι' αυτό σε ενημερώνω καλό μου blog για να μην έχω παραπονάκια μετά... :-) χι χι χι

Εύχομαι όλος ο κόσμος να περάσει όμορφα ότι και να κάνει, όπου και να πάει!!

Να ξεκουραστούν, να "αποφορτιστούν" και να ανανεωθούν και να "γεμίσουν" με θετική ενέργεια!!


                              ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου