Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Eπιστροφή στην Αθήνα μας ...


           φωτογραφία : Έξω Γωνιά - Σαντορίνη (13.08.11)

Είμαι στην Αθήνα από τις 16 Αυγούστου και το μυαλό μου είναι ακόμα κολλημένο στο σπίτι μας στην Έξω Γωνιά, στη μοναδική Σαντορίνη.

Σκέφτομαι την όμορφη θέα από την τζαμαρία μας, απολαμβάνοντάς την αραγμένη στον καναπέ.

Το λαμπρό φεγγαράκι που φώτιζε την ζεστή θάλασσα και σιγά-σιγά ανέβαινε ψηλά στον ουρανό μέχρι που χανόταν από τα μάτια μας.

Θυμάμαι και νοσταλγώ το όμορφο δροσερό αεράκι, γεμάτο οξυγόνο που μας σκέπαζε κατά κύμματα κατά την διάρκεια της νύχτας.

Τους περίεργους ήχους της φύσης και κάποιων ζώων του νησιού.

Παρ' όλο που πραγματικά έκανα ελάχιστες βόλτες στο νησί, δύο στα Φηρά και μία στο Καμάρι και μόνο δύο μπανάκια στον όμορφο Περίβολο, καταχάρηκα τις διακοπές μου και μου άρεσε που βρισκόμουν εκεί.

Είμαι άνεργη ενάμιση χρόνο και ήμουν σε μεγάλη υπερένταση και πραγματικά χρειαζόμουν πολύ αυτή την χαλάρωση ειδικά με τέτοιο φυσικό κάλος και ησυχία.

Δεν ξεκολλούσα από το σπίτι και μάλλον το χρειαζόμουν περισσότερο από όσο νόμιζα.

Ήταν μεγάλη στιγμή ανάσας και εύχομαι να βρω σύντομα μία δουλίτσα και να πάω με άλλη διάθεση την επόμενη φορά στην όμορφη Σαντορίνη μας.

2 σχόλια:

  1. Μαιρούλα,
    σου εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου να βρεις γρήγορα δουλειά και την επόμενη φορά που θα πας Σαντορίνη να έχεις άλλον αέρα, μόνο σφύρα και σε μας που το λατρεύουμε το νησί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφία μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λογάκια!! Να είσαι καλά!!
    Να έρθεις όποτε θες στο νησί!!
    Ειδικά αφού το αγαπάς τόσο πολύ...
    Και αν είμαι κι εγώ εκεί χαρά μου να πάμε για καφέ στην καλντέρα παρέα ;-) χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή